Wycieczka do Przemyśla 2016.07.18-21

W dniach od 18 do21 lipca 2016 roku 16 osobowa grupa dzieci z naszej parafii a także z Mielca i Połańca wypoczywała w Maćkowicach koło Przemyśla. Pierwszego dnia odwiedziliśmy ogród botaniczny – Arboretum w Bolestraszycach. Zobaczyliśmy tam wiele ciekawych roślin i zwierząt. Następnego dnia odwiedziliśmy Przemyśl po którym oprowadzał nas ksiądz proboszcz. Mogliśmy tam zobaczyć wiele ciekawych miejsc: muzeum dzwonów i fajek, zamek w Przemyślu, seminarium duchowne, katedrę i wiele innych zabytków. Trzeciego dnia byliśmy w Sanktuarium Matki Bożej w Kalwarii Pacławskiej, gdzie uczestniczyliśmy we Mszy Świętej, której przewodniczył nasz opiekun ksiądz Łukasz. Następnie ojciec franciszkanin opowiedział nam bardzo ciekawą historię sanktuarium. Ostatniego dnia zwiedzaliśmy zamek w Krasiczynie. Największą atrakcją w zamku okazało się zejście do lochów. Podczas wyjazdu nie brakowało wspólnego ogniska, gry w piłkę nożną, siatkówkę.
Nasz wyjazd mógł być zrealizowany dzięki pomocy pana Wójta Gminy Gawłuszowice Jana Nowaka, któremu bardzo serdecznie dziękujemy.